2013. július 9., kedd

Két nappal Ratha Yatra előtt


2013.07.08. 




Ma egy egész hosszú parikrámon voltunk itt Puriban. Már voltam ezeken a szent helyeken, de mégis minden alkalommal olyan mély élményt adnak. Sajnos nem tudom ide leírni, hogy hol és mikor voltunk. Teszek fel majd képeket, azok is beszélnek.
A mai nap egy kicsit vegyes volt. Itt a templomban volt egy kis nézeteltérés. De megoldódott. Sokan vagyunk összezárva, és nulla komforttal, ráadásul sokféle kultúrából. Azért ma délután is aludtam egy nagyot. Bár közben zenét kellett hallgatnom, mert olyan hangosan beszélgettek spanyolul egy pár méterre. Így a sokadik nap már elfáradtam ettől kicsit.
Legbelül a szívem azt súgja valahogyan itt kéne maradni. De közben épp úgy haza is kellene menni. Még nem kezdtem el visszaszámolni, de csak néhány nap választ el és a bhakták elmennek innen Puriból, és én itt maradok. Acharyadev is elmegy. Sokat meditálok ezen, hogy mi lesz otthon, de ez minden alkalommal így történik, mármint, hogy inkább maradnék itt. Ma egy pillanatra megvágytam a kis lakásomat, ahol minden olyan tiszta és mindenem megvan. Pedig otthon nem így szoktam erre gondolni. Azután a következő pillanatban eszembe jutott, hogy valószínűleg ez csak egy napig tart majd így, vagy lehet csak pár pillanatig, míg őrülök neki, és utána már a napokat számolom, hogy mikor jöhetek vissza ide egy szál takarón aludni 6-an egy szobában. Na azért ennél kényelmesebbet is el tudok képzelni.
Közben alakul egy bemutatóm itt Puriban. Ma már gyakoroltam. Minden olyan jól alakul. Remélem otthon is minden ilyen jó lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése