2013. július 17., szerda

Árvíz

Megvan az időpontja az úti beszámolónak. Jelezd a facebookon, ha jössz: https://www.facebook.com/events/707158835983987/
2013.08.10. 18.30 Rejtett kincs


2013.07.16. kedd








Szieszta van, és itt szirénáznak. A torkom nagyon kész van. Ma megint sikerült jól összevizesedni. Egész éjjel esett. Reggel gondolkodtam, hogy inkább riksával megyek, de végül biciklire ültem. A Grand road közepéig nem volt semmi gond. Sütött a Nap. Csak ott kezdődött az árvíz. Először csak olyan pár centis, végül a kerék félig elmerült a vízben. Izgalmas így tekerni, hogy minden alkalommal
lábszárig merül a lábam a vízbe. A hullámokat pedig a motorok és riksák keltik. Szokatlan élmény. Az ittenieknek nem.  Csak tipikus hétköznap monszun idején. Bennem is valami hatalmas érzelmi tenger növekszik. Ma elég sokat ültem a bringán, és gondolkodtam. Eszembe jutott, hogy hat nap múlva megyek vissza. Izgalmas lesz. Visszapottyantanak az én jelen valóságomba. Ami azért nem olyan rossz, de per pillanat bele vagyok betegedve. Visszafelé megjutalmaztam magam egy kis kókusszal a tengerparton. Ki fogok oda menni ma. Vishakhát is viszem.
Már tartottam Pilatest Vishakhának. Jót tesz neki. Nekem is segít visszazökkenni az otthoni életembe. Meg a  tánc is. Na pihizek, meg kúrálom magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése