2013. július 2., kedd

Guru

Felirat hozzáadása
2013.07.01. 

Ma hajnalban megint három után ébredtem egy kicsivel, és azt hittem Ekachakrán vagyok. Nagyon vonz az a hely. Gyönyörűek a murtik.
Mostanra egyre inkább belekerülök abba az állapotba, amiben amúgy jól és kiegyensúlyozottnak érzem magam. Tegnap még Ekachakra lebegett a szemem előtt, hogy akár visszamennék oda, de mára kikristályosodott bennem, hogy nem ez lesz a feladatom. Pedig mennyire jó lenne itt maradni még egy kicsit Ekachakrán. A ma reggeli lecke végig bengáliul ment. Kb. két óra. Közben virágot fűztünk. Belül zakatoltak bennem a kérdések. Tegnap óta ezek foglalkoztatnak, amiket Acharyadevvel a kocsiban beszéltünk. Azt is mondta bármikor mehetek hozzá, így ma odamentem hozzá a darshan végén. Elmondtam neki mindent, ami foglalkoztatott még, és kifejeztem neki a hálámat. Kaptam újabb pár instrukciót, amivel lebegve jöttem ki a verandáról. De legalábbis nagyon boldogan.

Tyagi Maharaj bensőséges szavai a leckén: Csak a meghódolás tudja felszabadítani a lelket. Meghódolás a magasabb vezetés előtt. Mi nem szórjuk a szent nevet mindenkinek, csak azoknak, akik a guru és vaishnavák vezetése alá rendelik magukat. Sokan eljutnak oda, hogy kell egy guru. De ki az, aki a gurut minden elé képes helyezni?

Ma egy denevér repkedett a szobámban este, nem örültem neki nagyon. Van egy pár kicsi gekkom, azok cukik. Szerencsére patkány nincs. Úgy szabadultam meg tőle, ahogy bejött. A fürdőszobába becsaltam, és rázártam az ajtót, valószínűleg ott jött be az ablakon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése