2013. július 20., szombat

Utolsó nap

Megvan az időpontja az úti beszámolónak. Jelezd a facebookon, ha jössz: https://www.facebook.com/events/707158835983987/
2013.08.10. 18.30 Rejtett kincs


2013.07.21. Utolsó nap


Elérkezett az idő. Indulni kell vissza. Tegnap egész nap feküdtem, mert nem voltam jól. Ma egy kicsit jobb. Remélem még lesz időm mindenre, amire kell. Vissza kell vinnem a biciklit, és pár apróságot elintézni. Meg persze még ma is Pilatesezünk. Hát, nem mondom, hogy lelkesen megyek haza. De azért jó lesz. Riksával megyek Bhubaneswarba, onnan repülök Delhibe. Két óra a repülőút. Meg a  riksa is.
Fogok írni út közben is, így még lesz pár bejegyzés, vagy csak ha hazaérek, majd kiderül. Szóval, ha van kedvetek, követhetitek a visszaérkezést is. Emlékszem legelőször fél évig voltam itt és több hónapig tartott otthon mire felvettem az otthoni tempót. Most ez azért már sokkal gyorsabban megy. Másnaptól dolgozom, ahogy szoktam. De persze lélekben nem megy ilyen gyorsan.   
Nagyon sokat kaptam ettől az úttól. Azt hiszem megváltoztat mindent otthon is. Vannak terveim, de majd kisül, hogy mi lesz belőlük. Nagyon hálás vagyok a sorsnak, hogy mindig ki tudok jönni. Sok mindennek össze kell jönnie, hogy ez meg tudjon valósulni, de azt hiszem a legfontosabb, a nagyon erős vágy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése