2013. július 19., péntek

Jagannath ismét


2013.07.20. szombat


Sajnos most nem írok sokat. Tegnap nagyon lebetegedtem. Elronthattam a gyomrom.  Volna mit írnom pedig. Holnap indulok haza. És ez is megvisel kicsit. Azt hittem még van plusz egy napom. De kiderült, hogy nincs.  
Tgnap beszélgettem a Dalival a nők itteni helyzetéről. teljesen a férjüktől függenek. Ami nem olyan rossz valahol. Ő azt mondta, hogy neki nincs szüksége másik életre. Csak gyereket szeretne nagyon, és attól majd boldog lenne. Délben egy kis csapat ebédelt nálunk. szemben egy pici gyerek majszolta az ennivalót. Érdekes, hogy itt sosem látok gyereket sírni, hisztizni, vagy követelőzni. Valamit tudnak a családról erre felé. Az a keret, amiben élnek biztonságot is ad, és közben meg mindenki csinálja a dolgát, létezik a kötelesség fogalma.
Délután meglátogattuk Jagannathot.  Most ért vissza a Jagannath templomhoz, ahol egy újabb két napos fesztivál következik, amikor arany ékszerekkel díszítik fel. Nagy volt a tömeg, de tiszteletünket tettük. hogy visszaértem ágynak estem azonnal. Este 10.30 körül már segítséget kellett kérnem, de most reggelre jól vagyok. Szerintem csak elronthattam a  gyomrom, de rendesen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése