2013. július 3., szerda

Kalna


2013.07.01.
Reggei lecke

Nagyon fáradt vagyok. Egyre több a szolgálat és Acharyadev nagyon hosszú leckéket ad. Ma még lesz kettő indulásig. Volt egy reggeli két órás saranagati lecke a darshanon, félig bengáliul, közben fűztük a füzéreket, és lesz a szokásos Tyagi Maharaj leckéje, és utána egy közvetített lecke, amit Acharyadev ad, és ezt valahol az interneten lehet nézni. Utána indulunk. Szóval ez a tempó itt, és még csak reggel 8 óra van.

2013.07.02. délután
Egy kis faluban jártunk ma. Acharyadev megint magával vitt. Kalna a neve és van ott egy kis templomunk, ahol csak nők élnek. Az egész nagyon picike, és rendkívül megható. A praszád pedig mennyei volt. A kupolája most épül a templomnak. Nagyon furcsa volt, mikor odaértünk rögtön kezdődött a déli arati. Acharyadev megkért, hogy énekeljek én, de nem mertem. Végül megkért, hogy akkor mridangázzak. Azt már bevállaltam. Ott voltunk 4-5 nő és mi vezettük az aratit. Nagyon más hangulat volt, mint amikor a Prabhuk szétrobbantják az épületet is, az energiáikkal. Készítettem fotókat is, ennek nagyon örült Gurudev.
Soha nem éreztem még ennyire jól magam itt. Olyan természetes most minden. Közben tudom, hogy eddig is ilyen volt, de én voltam más. Megérkeztem azt hiszem. Bár lehet, hogy még nem teljesen.





Délután 5-kor kezdődött a következő lecke. Ez egy speciális video felvétel volt, ahol fel lehetett tenni kérdéseket, ezek megtalálhatók az interneten. Belinkelem, ha már fent lesznek. Volt szó meghódolásról, és ami a legjobb kérdés volt, hogy hogyan tudjuk megtartani a szívünkben azt a lelkesedést a szolgálatra, amit először éreztünk. És Acharyadev, avagy Gurudev erre hozott egy saját példát. Azt mondta, a szolgálatot minden nap kell végezni, akkor is, ha fáradt vagy. Ő személyesen próbál befejezni mindent ekadasira, mert az egy böjti nap, amikor általában nincs reggeli, így éhesen nem akar szolgálatot végezni. De ennek ellenére még több feladat jön aznapra. Szóval, ha a vágyunk ott van, akkor a szolgálat jönni fog.

Este
Ma az esti leckén megkaptam, hogy miért nem tudtam kívülről elénekelni a bajant. Hát ez van. Tudtam, hogy vizsgázok, már mikor elindultunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése