2013. július 4., csütörtök

Utolsó előtti nap Navadwipban


Sokat beszéltünk Ananda Rupával, de ugyanakkor kellett kérnem egy kis pihenő időt is, mert iszonyú fáradt vagyok. Így aztán volt időm kicsit elmélyülni, a hogyan tovább kérdésén. Itt Indiában mindig jönnek sugallatok, hogy merre kell tovább mennie az életemnek. Biztosan a sok sukriti az oka, hogy azután be is válnak ezek a dolgok. A sukritiről ma többször is volt szó. A hitet erősítik azok a cselekedetek, amelyek Istent szolgálják. Itt Navadwipban rengeteg lehetőségünk van erre.
Mostanra nem igazán tudok nektek úgy írni, hogy közben átgondoljam kik is olvassák a blogomat, hanem csak tisztán az érzéseimet írom le, mégha nem is értik sokan. Bár azt mondják a szív érti. Mikor legelőször fél évet voltam itt, bengáliul hallgattam a leckéket, és csak annyit értettem a szövegből, hogy Krisna, meg Mahaprabhu. És azt mondták, hogy hallgassam csak, mert a szívem érti. Lehet benne valami.
Hazaérve az életem sok ponton változik, mint ahogy a mostani út elején ezt le is írtam. Ma egy kicsit belegondoltam, hogy mi lesz otthon. Először kicsit aggódtam, de gyorsan hoztam pár döntést és erre jöttek is válaszok, hogy hogyan kellene élnem. Valahogy úgy, mint itt. Persze ennek vannak konkrétumai is.
Az esti darshanon Gurudev beszélt Vishakháról, aki most nagyon beteg. Arra gondoltam, holnap felajánlom, hogy tornáztatom egy kicsit, ha már amúgy is ezt csinálom. Ő most Kalkuttában van.
Az esti kírtan szokás szerint fergeteges volt. Olyan mintha egy hatalmas szekéren ülnénk, amit lovak húznak, és egyre nagyobb erővel és lendülettel minden sor után, míg végül felszálltunk mint egy repülőgép és az emelkedést minden porcikánkban érezzük. Közben a talaj dübörög alattunk, és a falak mintha ott sem lennének. És persze a dobhártyám nincs túl jó állapotban utána. A szívem annál inkább.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése