2013. június 25., kedd

Telihold


2013.06.23. este


Telihold van. Gyönyörű hatalmas a Hold. Ma esett is, meg a szél is megindult egy időre. A hangulatom is ehhez igazodik. Acharyadev még mindig nincs itt, és ma megkaptam a jegyemet Puriba. Felkavarodtak bennem az érzések megint. Van internetem, és ma működött is egész nap. Tegnap órákig nem lehetett bele életet lehelni 2 másodpercnél több időre. Szóval ma bele tudtam merülni az otthoni problémákba. Elintéztem pár dolgot, amire nem volt időm az utolsó napokban.  És persze még akad bőven.

Félelem
Tele vagyunk alaptalan félelmekkel. Ma leszedtem a dekorációt a pujari hajójáról. Őszintén félek a víztől. Nem félek a repüléstől, a tértől, de a víztől eléggé. Nem tudom megindokolni miért. Beszálltam a hajóba, az meg elindult, már elképzeltem, hogy legrosszabb esetben kiúszok. J Persze ki volt kötve egy jó vastag lánccal, és egyáltalán nem olyan kis borulékony ladikról van szó. Szóval megállapítottam, hogy vannak félelmek, amikkel örökké újra szembe kell nézni. Időlegesen elmúlnak, de azért ott van. Amúgy jól úszom.

Elválás
 A reggeli leckén Radharániról és Krisnáról volt szó, és az ő kapcsolatukról, és hogy miért kellett Krisnának elmennie olyan hosszú időre. Ritkán szól lecke erről a témáról, de Jagannath kapcsán, előkerült ez a téma. Most estére ez eléggé megérintett. Mert pár napon belül megyek Puriba, és itt kell hagynom Navadwipot. Összeszorul a torkom. És kicsit ki is sírtam magam. Egy venezuelai lány beszélt hozzám éppen, mikor nem bírtam tovább és elsírtam magam. Ő mondta, hogy ismeri ezt. Mindannyian így sírunk mikor el kell menni innen. De én már most elkezdtem, pedig, még csak most pihentem ki az ide utat. Azt is mondta, hogy jobb, ha valaki távolból vágyakozik, mert az egy igazi kapcsolat, és őszinte, mintha itt van és természetesnek veszi, hogy a szent Dhamban él, és esetleg sértéseket követ el. Az nem jó senkinek. Ez meg nagyon fáj.

Kellek, húúú J
Ma délután azt éreztem, most már eleget pihentem, kellene valami komolyabb szolgálatot kérni. Holnapra egyébként van egész napra, de gondoltam mára is. Na ahogy az ágyamon feküdve, a plafont bámulva ezen elmélkedtem, egyszer csak kopogtak. Kinyitom, és három lelkes lány jött, hogy ők is jönnek Puriba velem. Amit tudtam előre, mert még otthonról le volt beszélve, hogy ezzel az ajurvédikus kényeztetéses kis lány csapattal megyek Puriba, mert ott az is van, a szent templomok tucatjain felül. Mi egy héttel hamarabb megyünk, mint mindenki más. Szóval még egy lány csatlakozna hozzánk, aki jönne velem táncot tanulni. Na, tíz perc sem telt belé, de már megbeszéltük, hogy holnap tanítom őket táncolni. Szóval ennek örülök, Venezuelában egyébként van két lány, aki ugyanitt tanult táncolni, mint én. Állítólag ők sokat beszélnek rólam mindenkinek. Hm??

Na, mozgok egy kicsit, mert egész nap csak ülök. Reggel és este Pilatesezek é s jógázok, ami nemcsak a testemnek tesz jót, de a hangulatomnak. Hihetetlen, hogy mennyit lehet fejlődni pár nap alatt napi kétszeri gyakorlással. Biztos a meleg is számít, meg az itteni étel is nagyon jót tesz. Hihetetlen hajlékonnyá váltam. És a nagyon mélyről érzek változásokat a gerincemben és csípőmben is. Megnézetem, és annyira már nincs meleg.  33 fok volt ma 77 %-os páratartalommal, ami estére 27 fok, 94%-os páratartalommal. Sajnos holnaptól keményen elindulna az esős napok. Ez azt jelenti, hogy akár pár napon belül térdig gázolunk a vízben. De lesz egy enyhülés pár nap múlva.
Feküdnöm kell pár óra múlva kelek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése