2013. június 28., péntek

Fordulat


2013.06.27. csütörtök
Hárman a riksán

Ramala dd és Gaurangi dd Venezuelából

Krishna Priya hamarosan megy haza Kolumbiába


Tegnap nem volt erőm írni. A reggeli lecke, szokás szerint nagyon felemelő volt és közben tudtam, hogy el kell hagynom Navadwipot.  A lecke után el is mentünk a lányokkal vásárolni pár dolgot. Délutánra azonban lebetegedtem. Semmi konkrét bajom nem volt, csak nem tudtam felkelni az ágyból olyan délután 4-ig. Szóval a sziesztát jól kihasználtam.  Közben Syama Sundari kopogott és egy üzenetet hozott nekem. Megígértem, hogy azonnal indulok, de még vagy másfél óráig nem sikerült. Mikor végre átmentem az irodába az üzenetért, akkor meg nem találtam ott senkit. Szóval végül egy fél óra múlva facebookon kaptam meg a Prabhutól, hogy mit üzent nekem Acharya Maharaj. Szóval abban a percben nem sok választásom volt. Le kellett mondanom az utat Puriba. Mahámantra Prabhu segített nekem törölni a jegyemet. Így Maradok még Navadwipban. Napok óta azt terveztem, hogy majd visszajövök az út végén, de így sokkal jobb lesz. Biztonságosabb is, és nagyon megkönnyebbültem, hogy nem kell ma elindulnom. Ezen gondolkodtam egész délután, hogy nem vagyok képes holnap elindulni. Szóval azért nem mondom, hogy nem háborog a lelkem, de fogok még táncolni sokat, de most meg kell gyógyítani a szívemet. Azt hiszem itt az ideje, hogy a kötelességeimet átgondoljam, hogy mi is fontos igazán. Mert ha a fa gyökerét öntözzük, akkor az egész kivirágzik.

gyötrődés
Ma reggel iszonyúan ébredtem, nem is aludtam sokat. A tegnapi és mai álmom sem volt túl kellemes. Egy képet festettek előttem, egy olyan igazi mesébe illő színes rajzot, amin kis dombok vannak, meg házikó szép piros tetővel, virágok és madarak. Az ég pedig csupa apró csigaszerű szivárványokból állt, amit egy kéz festett lelkesen, és utána még a dombok elé is rajzolt pár szivárványt. Ez egy hozzám nagyon közel álló személy rajza, és közben mosolygott fülig érő szájjal. A következő pillanatban az ő elhasznált fürdővizében úsztam. Mai álmomban egy asztalnál ültünk és ő felállt és odajött hozzám fehérre fagyott tekintettel. Csak én tudtam miért. Jól elkéstem az áratairól ezek után.

virágok
Az árati után elbúcsúztattuk a Puriba menőket. Majd a reggeli virágszedés és virágfűzés következett. Minden nap négy füzért fűzök. Nitjananda, Mahaprabhu, Giriraj, és Tulasi. Ma volt egy ötödik is, amire megkértek. Ma érezik Acharya Maharaj. Persze ez még mindig nem biztos. De a füzér már ott van. 



Este
A nehéz éjjel után ma egy gyönyörű nap volt. Szakad az eső, és minden olyan nyugodt. Ma megint takarítottam sokat délelőtt, és délután pedig lótuszokat festettem. Eddig főleg csak takarítottam. Jó itt, bár fizikailag elérkeztem egy nehezebb állapotba. A monszun nem a legkedvezőbb időszak. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése