2009. június 12., péntek

Megerkezes a Dum Dum Parkba

























Mintha egy het telt volna el. Tegnap ejjel kimentem az allomasra. Sajnos a vonat 1 ora 15 perccel kesobb indult. Ezt utana meg fokoztuk, mert 3 oraval kesobb ertunk Kalkuttaba, igy fel 12-re ertem a Dum Dum Parkba, a templomunkba. A taxibol kinezve nem lepett meg a szmog es a tomeg, mert voltam itt mar ketszer 1,5 honapig.
A templomban mar vartak! Kaptam is egy szobat, harom aggyal. Igaz a ventillator bedoglott, de estere megcsinalak. Sajnos egesz delutan betegeskettem. Razott a hideg, es csak fekudtem. Vegul beengedtek Gurudevhez. Srila Bhakti Sundhar Govinda maharaj 81 eves. Sajnos az egeszsege nem a regi, de nagy orommel fogadott. Tenyleg csak egy par percet lehettem ott, de ennek is nagyon orultem. Sok lelkes bhakta vigyaz ra.
Kozben elbeszelgettem par bhaktaval, akik adtak nekem gyogyszert, igy kicsit jobban vagyok. Ma azt hiszem nem vacsorazok, mert szeretnek nyugodtan aludni.
Mara ennyi. Megyek pihenek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése