2009. június 11., csütörtök

11 Puri 11























Majus 11-en erkeztem Puriba, es junius 11-en hagyom el. Ma este a Sri Jagannath Express visz Kalkuttaba. Kb. 10 oras a vonatut kenyelmes lesz a halokocsiban. A szobamban mar rendet csinaltam, hamarosan leadom a biciklimet, es utra kesz vagyok teljesen. Esti program, vacsora, es indulok!
A tanctanarommal meg talalkozok, egyebkent meg komoly terveink vannak, igy nem aggodom tulsagosan. Sokat dicsert az utolso napokban. Ma meg nezok is voltak az oramon, es nagyon tetszett nekik. :)
Prabhu szerint "a tul sok gondolkodas, tul sok baj." Igy hat csak megyek elore. Persze o reggel ketsegbeesett tekintettel kerdezte, hogy ma tenyleg megyek? :) Kaptam is finom edes turot.

Bucsuzom Puritol egy rovid idore, es kozben nagyon halas vagyok az ajandekaiert. Megint egy kicsit uj embert faragott belolem azt hiszem. Most nem kaptam sok uj dolgot, de mindenben elemelyultem, amivel korabban csak ismerkedtem. Igy a tanc, a tempomi elet...

Itt netkavezoban azota is zavartalanul dobolnak minden nap. Neha Odissis talakat (ritmusokat) gyakorolnak, neha valaki enekel, egy nap meg fuvolaztak is.
Holnapra Kalkuttaban leszek. Es onnan folytatom az irast. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése