2009. június 1., hétfő

Tancvizsgara keszulodnek az Odisszis lanyok












Vasarnap este megneztem ismet az Odiszis novendkeket. Egy heten ketszer van oraja ennek csoportnak, vasarnap es kedden este. A 10-11 eves lanyok 2-3 eve tanulajak az Odisszit. Holnap reggel lesz a tancvizsgajuk, amire most lazasan keszulodnek.
Mikor megerkeztem, a tanarom szokas szerint oket is kint varta az ajtoban, egy muanyag karos szekben. Zaklatottnak tunt, szerintem a vizsga miatt o jobban izgult mint a lanyok. Azert megdicserte a szarimat, mert o abban nem szokot latni. Azt mondta, egy teljesen uj not all elotte, es mindig igy kellene jarnom.
Bent azutan kikerdezte a lanyokat rendesen. Mindent felmondtak, az osszes lepest bemutattak, szanszkritul elsoroltak. Utana jottek a szemmozgasok, fej, es nyakmozdulatok. Majd a ritmusgyakorlatok valtozatai tobb tempoban. Vegul az osszes mudrat korusban zengve mondtak, es mutattak. Igazan felkeszultek szerintem. Biztosan sikerulni fog a vizsga.
Ezen felul tudnak ket darabot is, egy Mangalacsarant, es egy Battut. Hihetetlen ahogy ott csattog talpuk a betonon.
Egyebkent az osszes novendek vizsgazik minden evben a legkisebbektol a legnagyobbakig.
Egyszer en is fogok vizsgazni, de nem most ugy tunik. A heten beszelunk errol is mesteremmel.
Sajnos a holnapi vizsgat nem nezhetem meg, mert nem lehet bent senki, csak a bizottsag.

Mikor 2006-ban itt voltam, volt egy bemutato, akkor ott volt mindenki, a kis 5 evesektol, a felnott tancmuveszekig. Reggel negyig tartott a musor. En is felleptem, kozosen a tanccsoporttal. Nagyon nagy elmeny volt a Grand road-i szabadteri szinpadon tancolni szemben a Dzsagannath templommal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése