2009. június 4., csütörtök

Elcsendesito eso


Felebredve latom, hogy ejjel esett. Mostmar tudom mire az az iszonyu hoseg tegnap. Meg az agyam is ontotta a meleget, mintha melegitoparnan aludtam volna. A kis vizcseppek mindenhol ott sorakoztak rajtam, neha azt gondoltam, a ventillator is csak a meleget fujja ram. Olyan fel het fele azutan megindult a masodik zuhe. Az aram azonnal elment, de szerencsere a gyomberteam meg epp elkeszult. Egy meruloforraloval friss gyomberbol keszitem. Nem mondom, hogy ettol nem izzadok megjobban, de orvosi eloirasra iszom, es nagyon jot tesz.
Ahogy kinezek, egyre jobban esik. A tehenkek odahuzodnak a fal melle, az emberek egy gamcsaval (kendovel) a fejukon menekulnek fedett helyre. A riksak, autoriksak is megallnak. Csak akinek sietos a dolga, az fizeti meg a dupla, esetleg tripla felarat, amit ilyenkor kernek. Meg nem tudom mivel megyek tancolni. Lehet riksaval. Az esokabatot errefele nem igazan ismerik. Puriban nem is lehet kapni. Mondjuk megertem! Valoszinu belul is vizes lennek az izzadtsagtol, mert azert nagyon nem hult le az ido.
Bhipin Prabhu javasolta, hogy vigyem az ernyomet. Itt ugyanis esoben egyik kezukkel az ernyot tartva tekernek elore. Meg kell mondjam, hogy ha ket kezem a kormanyon, akkor is eletveszelyes helyzetekbe bonyolodok. Ezt nem fokoznam!
Kozben az eso lassan elallt. Kezd visszaterni az utca megszokott zaja. Mar aram is van!
...
Vegul biciklivel mentem. Visszafele meg is aztam picit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése