2009. május 19., kedd

Vendegek erkeztek, koztuk regi ismerosom, Ananda Vardhan, vagy mas neven Endre


Egy 8-10 fos csapat erkezett ma ide a templomba. Del-Indiaban voltak egy 2 hetes predikacios koruton. Tirtha Maharadzs, egy igen kedves bengali szerzetes vezetesevel vegyesen vannak nyugatiak, indiaiak tobbfele tanitvanyi lancoltbol. Eredetileg kevesebben voltak allitolag, kozben gyarapodtak. Ma ejjel mennek is tovabb Kalkuttaba a bazisra.
Koztuk egy regi ismerosom, hittestverem, baratom... Ananda Vardhan Prabhu, vagy aki ugy jobban ismeri, Szepesi Endre. 14 eves korom ota ismerem. O volt az elso vegetarianus akivel talalkoztam, addigra en mar ket eve az voltam. (Akkor meg nem volt ennyire divat, es nem szerepelt az etlapon, csak rantott sajt.) Egyutt tancoltunk A Pavane Tortenelmi Tanccsoportban, es hamarosan sokakat megfertoztunk a kulonos husmentes eletmodunkal. Kesobb o vitt el engem bhaktakhoz, amiert oszinten halas vagyok.
Mar ket honapja itt van a Prabhu, es meg marad kb. ugyanennyit. Elmeselte, hogy a programjuk orankent valtozik. Tegnap meg ugy volt, hogy csak ket orara jonnek ide, de vegul estig maradnak. Ket hete a puszta foldon alszik. Ehhez kepest en panaszkodom, hogy kemeny az agyam, pedig mar ket matracom van. Jo, hogy ennyien vagyunk most itt.
Azt hiszem ez az ut csupa visszatekintesrol szol. :)

Kozben a Grand road-on mar harom par kerek talpra allt.

1 megjegyzés:

  1. Haribol!
    Örömmel, és hálával olvasom a blogodat!
    Mindig nagy lelkesedés tölt el, ha Indiából kapok híreket. Ananda Vardhana Prabhu küldte el a blog címet. Hol vannak most Magyarországon tanítványaid? Arról hallottam, hogy Nandán lesz táborod. Én is elkezdtem tanulni az odisszit egy-két hónapja. Itt Debrecenben Mészáros Adrien tart órákat. Sok hasznát veszem annak a néhány lépésnek, amit kb. 4 éve még te tanítottál! Egy haladó csoporthoz próbálok épp felzárkózni.
    Dandavát!
    Yadunandini d.d.

    VálaszTörlés