2009. május 27., szerda

Lassan, de biztosan halad a szeker



A Grand road-on ugy tunt nem igazan dolgoznak egy hete. Most megis ott sorakozik jonehany kerek. Mire jon a fesztival harom hatalmas szekernek kell keszen lennie festessel, faragasokkal egyutt. A munka nagy resze meg hatra van. A rendorok azert lelkesen terelgetik a forgalmat, autokat nem engednek oda. Szoval oriasi a tomeg azon a kornyeken. Reggelente szinte megbanom, hogy biciklire szalltam. Bar igy legalabb kovethetem a szeker lassu epuleset. Meg egy honap, es teljes diszben itt fognak sorakozni, es a hosszu kotelekkel, mar huzza is tobbszaz, tobbezer ember a Gundicsa teplomba, vegig a Grand road-on. Na de errol majd akkor. Bar akkortajt eleg suru lesz a programom.

Az en szekerem is halad elore. Szinten csak epul egyelore. Tancmesterem megkezdte intenziv tanarra kepezesemet. Mostmar minden oran visszakerdez egy csomo dolgot, amit mar megtanitott. Ha barmit elrontok, azt szamon tartja, es legkozelebb ujra kerdezi. A gyakorlas kozben omlik a viz rolam, mert ma megint nem mukodtek a ventilltorok. De ugy erzem jot tett. Kedves otthon maradt tanitvanyaimnak is jot fog tenni megujult tanctanitasi stilusom. ;)
Mostanaban mindig megjelenik valaki az oramon. Ma epp egy masik tanitvanya jott el, es nezte meg, gurum hogyan izzaszt a vegkimerulesig. A reakciokbol ugy tunik elegedettek azzal, ahogyan dolgozok. Tanctanarom ilyenkor meg szigorubb velem, egyre hangosabban es gyorsabban diktalja a tempot. Igy mindenki lathatja milyen komolyan dolgozunk. :)
Egyebkent fiatalabbnak nezett a mai vendeg is, mint amennyi vagyok. Bar a tanarom szerint harom eve jobban neztem ki. :) Ezt megkaptam. :(
Erre en is megkerdeztem, hogy hany eves. Most azt mondta, 70, es buszken emelte a tekintetet. Majd helyesbitett, "75". :) Persze ez csak vicc volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése