2009. május 23., szombat

Majmok a templomban












Ma reggel a szokasos reggeli szolgalatomat vegeztem, a Natjamandirban fuztem ket gyonyoru viragokbol allo fuzert. Szemben velem Puri maharadzs minden reggel egy fel oran at olvassa bengaliul a Chaitanya Caritamritat, ami egy 16.szazad elejen elt szent, Mahaprabhu eleterol szol.
Ma meg a Gita Govindabol is sorra kerult, megpedig Visnu tiz alaszallasarol szolo Dasavatart.
Egyszercsak Puri maharadzs mogott megpillantottam nehany majmot. Valami kekszet ragtak, amit a szomszedbol loptak. Meg nem lattam errefele majmokat, csak igen ritkan. Viragfuzes kozben felmentem egy pillanatra a szobamba, es akkor lattam, hogy a templom teteje tele van majmokkal. Kicsinyekkel egyutt vagy 15-en voltak. Gyorsan csinaltam par fotot, es mentem vissza a dolgomra. Ahogy befejeztem kesobb a viragfuzest, megkaptam a reggelimet, amit rendszerint a szobamban fogyasztok el. Ma kaptam egy banant is. Honom ala csaptam, es mar baktattam is fel a lepcson. Az elson meglattak a majmok, es a banant nalam. Rogton vagy oten odarohantak hozzam. Nagyon megilyedtem. Futottam a szobamhoz. Az emeleten mar vartak. Ott voltak tolem egy meterre, es csak jottek egyre tobben. En meg probaltam kinyitni a kombinacios lakatomat a szobam ajtajan, ami nem fel masodperc. Kozben probaltam elriasztani oket, de azt hittek tele van banannal a taskam. Szoval nemhogy nem ilyedtek meg, de meg a fogukat is vicsorgattak, amikor megprobaltam oket elkuldeni.
Szoval nagy nehezen bejutottam a szobamban, es reszkettem mint a nyarfalevel. Kozben meg indulnom kellettt a tancra. Szerencsere egy tiz percen belul eltuntek.
Allitolag a Dzsagannath templomban tobb ezer majom el. Biztos ott jut nekik egy csomo banan. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése