2012. június 26., kedd

Meg egy kis utazas

2012.06.26. kedd
Tegnap sikerult megfaznom a hat oranyi autoriksazas alatt. Tancruhakat inteztem a csapatnak. Ugy indultam el, hogy csak azt tudtam melyik varosban van a hely, amit keresek. Hamar megtalaltuk. Az uzlet meg csak epp akkor nyitott, a fonok epp a napi szertartasait vegezte. A pulton es mogotte is volt egy egy oltar. Nem szolt hozam, csak intett, hogy uljek le. 5 perc mulva megkerdezte, hogy honnan jottem, kozben vegezte a pujat. Egyszercsak a pulton levo oltar mellett megpillantottam egy kis fababut, ket kis tehen volt mellette. Nekem ugy tunt, mintha magyar nepi motivumok lettek volna  a szoknyajan. Jobban megneztem es meglattam a Hungary feliratot. Egy magyar lanytol kapta. :) Vegul elkezdett foglalkozni az en ugyemmel es parhuzamosan meg masik harommal. A visszafele ut azert mar egy kicsit sok volt. Az osszes melyizomzatomra szuksegem volt, hogy egyben maradjak.
Kisse be is lazasodtam, szerintem ez annak is koszonheto, hogy hamarosan vissza kell indulnom. Holnap mar indula  repulom. :(
Gyorsan eltelt ez a par het, de tartal;mas volt.
Oooo.... Puri, Puri, Puri.... hmmm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése