2012. június 17., vasárnap

Folytatas Navadwip

...Keso ejjel erkeztunk Navadwipba,  mar mindenki aludt. Egy ures szobat kaptam a Govinda kund (to) partjan.A kulcsa labtorlo alatt, az esti praszadam (felajanlott etel) oda volt keszitve a szobamba, valamint friss agynemu. Hazaertem. :) Mindig megdobbenek, hogy hogyan varnak itt.

2012.06.17. vasarnap.
Ket napot toltottem Navadwipban. Nem ereztem, hogy vendegsegbe jottem volna. Az elso nap mar kaptam is szolgalatot, ami kitoltotte a napomat.Aznap ekadasi (bojt) volt es emellett iszonyatosan meleg. Estere nem sok erom maradt. A masodik nap felpattantam egy riksara, hogy vegyek nehany dolgot. Egesz nap eleg boruls volt az ido es delutan hirtelen elkezdett esni, jobban mondva omleni. Ez akkor volt mikor vegre sikerult internethez jutnom. Az aramszunet is megerkezett.

2012.06.18. hetfo
Navadwipbol nagyon nehez volt elindulni. Majd megszakadta szivem. Tegnap egesz nap utaztunk. Eloszor 3 orat vonatoztam, majdnem a vegeig allva, majd olyan 9 orat.
Megerkeztem Puriba. Delutan indulunk parikramra, meglatogatjuk a szent helyeket. 21-en Ratha Yatra, valoszinu addig nem jutok internethez.
Kisse faradt vagyok meg mindig. Most megeyek es veszek vzet, meg nehany aprosagot, utana kiulok a tengerpartra kicsit hallgatom a hullamokat. :)
Ja es most venezuelaiakkal vagyok egy szobaban. Egesz nap spanyolul beszelnek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése