2009. május 25., hétfő

Feher nokent Indiaban


Eloszor is orulok, hogy meg tobben beregisztraltak a rendszeres olvasok koze. Nem is gondoltam, hogy ennyifele eljutott a blogom. Lelkes olvasoknak mindig jo irni. :)

Milyen is feher fiatal nokent Indiaban? Fokent ha az embert joval fitalabbnak nezik, mint amennyi. :)
Ezek mindennapos tortenetek. Ma peldaul, mikor elindultam ide, a templomban epp bent ult 8-10 indiai ferfi, es lecket hallgattak. Valami delutani kulon lecke lehetett, mert maskor nem szokott lenni ilyenkor. Szoval, ahogy megjelenek rogton mindenki ramszegezi a tekintetet. Valamelyik nap az utcan gyalog mentem, es egy 10 fos csalad megallt, es foldbegyokerezett labbal bamultak ahogy elhaladtam mellettuk, mint akik meg nem lattak feher embert. Ilyenkor altalaban nehezen, de kibirom, hogy ne rohogjek, es buszken vonulok tovabb. :) :) Ennel a csaladnal nem birtam ki, ugyhogy eloszor csak en, azutan mindannyian nevettunk a szitun.
Erkezesem utan nemsokkal elmentem a tengerparti bufebe, ahol hideg uditot szoktam inni. Ott egy fiatal srac meg le is fenykepezkedett velem. Cserebe en is megkertem, hogy csinaljon egy kepet rolam a bringammal az en gepemmel.
Valamelyik nap a tengerparton, mikor lementem megmartozni, egy Rozi nevu orissai lany elkapta a kezem es mindenaron be akart mutatni a csaladjanak. Addig nem eresztett, mig meg nem igertem, hogy a baratnoje leszek, es par perc mulva visszajovok, es bemutathat a csaladjanak.
Csakhogy meg fokozzam, harom ferfi ul egy motoron, a ketto, amelyik nem vezet integet es kiabal nekem.
Nem mondom, nagyon jot tesz az noi onbecsulesemnek. Meg akkor is, ha csak kulonc feherkent figyelnek fel ram. Bar mar korantsem vagyok olyan feher. Reggelente mikor a templomban viragfuzert keszitek, van, hogy odajon valaki, es bengalul kezd kerdezni. Azutan felvilagositom, hogy nem vagyok bengali. Magyarorszagot nem nagyon tudjak, hogy hol van. Bar nehanyan rogton ravagjak, hogy Budapest.

Ma delelott meg esett. Az azott varjak ott sorakoztak az erkelyemen. Helyenkent bokaig er a viz, de ez most meg igazan nem veszelyes. Azert jo, hogy a legegyszerubb rozsaszin strandpapucsomat hotam. Ami a helyzet elonye, hogy igen kellemes 26 fok van. Mivel Puri elegge szeles, ezert delelott meg a pulcsi is elokerult a taskambol.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése