2009. május 18., hétfő

Puri Maharadzs




Mikor megerkeztem, rogton a regiek utan erdeklodtem. Hova lettek..? Mihil Prabhurol mar irtam egy kicsit. A masik kedves bhakta Panindra Prabhu volt. Kiderult, hogy azota Puri Maharadzs lett belole, most 75 eves. Puri Maharadzs ma reggel erkezett ide Puriba. Nem tudom merre volt, mert anno azt mondta, hogy 15 eve itt el Puriban.
Annak idejen ok ketten segitettek nekem jo biciklit venni. Akkor Panindra prabhuval egy riksaval hoztuk el az uj biciklimet, fejre allitva magunk elott fogtuk, mikozben zuhogott az eso, docogtunk hazafele. Nagyon boldog voltam, hogy van egy uj bringam. Fel ev elteltevel azutan eladtam.
Minden heten hordtam nekik a gyogyszereiket az orvostol, biciklivel gyorsan, frissen. :)

Ma is voltam homeopata orvosnal, sajnos megint mandula-gyulladasom van, mint itt gyakran. Itt az orvos adja a gyogyszert is, vagy esetleg a segedje. Ahogy belepek, van egy asztal a szoba kozepen, es korulotte nehany pad, ahol a betegek ulnek. Az asztal tele van kis uvegcsekkel. Mikor az orvos megallapitja par kerdes utan, hogy mire van szuksegem, maris elokap egy pici muanyag fiolat, azt megtolti egy nagyobb uvegbol apro cukorgolyokkal. Majd johet a konkret szer, az megint egy masik uvegbol kerul ra a cukorgolyokra. Miutan racsopogtette, bezarja a fiolat, es megkocogtatja, osszerazza. Es mar kesz is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése