2012. június 21., csütörtök

Sokminden tortent az elmult 3 napban kivul es belul is. Szeretek itt lenni Indiaban, mert minden olyan eletszeru. De nem ez a legfobb dolog, ami igazan tetszik, es vagyom erre az erzesre, hogy annyira szivbol erezzem, hogy minden Istentol fugg es nem tolem, mint ahogyan itt mindenki erzi ezt. Es igy is van. Magyarorszagon ezt sokszor felreertik, ez nem azt jelenti, hogy nekem nem kell semmit tennem, vagy, hogy nem tuzhetek ki celokat. Ember tervez Isten vegez. Valami ilyesmi. Itt biztos, hogy lebukok, akkor is, ha azt gondolom, hogy en mennyire tudom, hogy minden Istentol fugg. Peldaul az iment a gyogyszertarban voltam ragtapaszert. Jobban mondva az orvosnal, mert itt ez egy dolog. Regota ismer le is ultetett. Kerdezte meddig leszek itt. Mondtam, hogy csak rovid ideig, mert most nincs penzem arra, hogy hosszu ideig itt legyek. Erre o rogton a huto tetejen levo oltarjara mutatott, hogy van penzem midenre, ha Jagannath kegye az enyem. Utana rogton kaptam is Jagannath praszadot a hutobol. :) Tegnap volt ugyanis a Ratha Yatra. Es ilyenkor kulonosen mindenki reszesulni akar Jagannathnak felajanlott etelbol. :)Egy alkalommal peldaul hiaba terveztem, hogy jovok, egyszeruen nem kaptam jegyet Puriba. Vegul egy het utan vegre lett jegyem, de amikor kimentem az allomasra oriasi betukkel ki volt irva, hogy toroltek a jaratot. Egy hetig nem kozlekedtek a vonatok az arviz miatt. Vegul ugy dontotem, hogy nem ott van dolgom, jobb, ha nem eroltetem. :)
A tegnapi fesztivallrol is irok hamarosan. Most mennem kell. Ma megyunk Jagannathhoz, fel a szekerre.
A tegnaprol csak annyit, hogy rengetegen voltunk, kb. 1  millioan. a tomeg neha felgyurodott. en epsegben megusztam, csak egy par ragtapaszra van szuksegem. :) Irok meg errol. :)
Itt olvashatsz aharom evvel ezelotti fesztivalrol: http://turiviragreka.blogspot.in/2009/06/ratha-yatra.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése