2012. június 16., szombat

2012.06.14. csutortok
A vonaton ulok Navadwip fele ket ausztral bhakta tarsasagaban. Ahogy felultunk a vonatra a szokasos dolog tortent. Kb. 15 indiai fekete szem meredt rank bamban kifogyhatatlan turelemmel.Keli Kadamba aki szemben ult elkezte oket utanozni es kitartoan meredt ram, majd nevettunk. A mellettem ulo muszlim srac megkerdezte min nevetunk. Keli elmondta neki, erre o beszedbe elegyedt Abhinavaval az ausztral sraccal. Hamarosan ujra nevetni kezdtunk, mire o ismet kerdon nezett. Keli elmondta, hogy mindenki ezt csinalja velunk. Eloszor bamul, majd felteszi a szokasos kerdeseket mindig ugyanebben a sorrendben. Honnan jottel?               Mi a foglalkozasod? ... Mennyit kjeresunk? (Azert ittmegjegyzem, ha egyedul bagyok azt kerdezik masodjara, hogy hazas vagyok-e?) Szoval azt gondoljak mi jobban keresunk. Kerli megkerdezte miert nem arrol kerdez, hogy miert jottunk ide, milzyen gazdagsaga van Indianak, ami nekunk nyugatiaknak nincs. Miert nem kerdez a gurunkrol? Van ket oraja itt a vonaton, barmirol kerdezhet. A srac egy ideig ecsetelte, hogy nekik itt mennyire nincs penzuk, majd megertette, hogy mi sem vagyunk sokkal jobb helyzetben. Ezt ket ora beszelgetes kovette Istenrol es az istenkeresesrol. A srac muszlim es nem hisz a reinkarnacioban. Keli valaszolt neki: ha csak ez az egyelete van, akkor kulonosen fontos, hogy felvegye a kapcsolatot a sajat Istenevel, kulonben hogy jut a mennyorszagba. A srac szivbol es komolyan elgondolkodott. Vegul elokerultek az ausztral ermek a penztarcabol! :) A fotozkodas sem maradt el, amiert a poen kedveert kaptunk 10 rupiat. Ezt foleg azok ertik, akik mar jartak Indiaban.

Kiscsit kesobb:
Ma talalkoztam Acharja maharajjal, o maga fozott nekunk, igy rogton kaptunk finom praszadot. Hihetetlen kedves volt. Mikro  beleptem az ajton lattam, hogy nagyon orult nekem. Rogton meg is kerdezte, hogy mi ujsag Magyarorszagon.Atadtam neki az adomanyokat es ajandekokat, amiket hoztam. Tuzetesen megvizsgalta es kozben mosolygott. Mondta, hogy ne legyek felenk, kerdezzek. ...
Utana indultunk Navadwipba.

Kesobb folytatom. Aramszunert van. Van 3 percem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése