2013. június 30., vasárnap

Visszatekintés


2013.06.28. Este 10 óra




Az ima a legerősebb dolog, ami erősíti a lelkünk vágyát, és a hitünket. Ez bebizonyosodni látszik.
Ma megkértek, hogy a holnapi osztálytalálkozóra írjak egy összefoglalót az elmúlt tizenöt évemről, ha már nem leszek ott. Hát nem véletlen nem bántam, hogy nem kell elmennem erre a találkozóra. A 10 éves is mély nyomott hagyott bennem, már olyan tekintetben, hogy vissza kellett gondolnom, és elmesélni mindazt, amit inkább felejtenék. Szóval leírtam az elmúlt 15 évemet két oldalban és elküldtem. Nemsokára kaptam a választ, hogy nem könnyű olvasmány. 
Ma egyébként egész nap lótusz szárakat festettem faoszlopokra. 
Az imént kopogtattak az ajtómon, hogy Acharyadev beszélni szeretne velem most telefonon. Felhívtuk és beszéltünk. Holnap, vagy holnap után megyek Ekachakrára hozzá. És együtt jövünk vissza. Fura, de nem izgulok. Ma sok dolog futott át az agyamon, hogy mi lesz, ha találkozunk, mert érzem, hogy terve van velem, de nem tudom mi. Úgy érzem, bármit mond, képes leszek követni. Nincs bennem félelem, pedig tudom, hogy nagy változás előtt állok. Erre vártam és nem izgulok egy cseppet sem. Közben valaki motoszkál az ajtómban. Egy kutya volt. Fura, mert az elsőn vagyunk és az egész épület zárva van. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése